23 Ιουνίου, 2026
Αθλητικά Νέα

ΠΑΟΚ: Νοκ άουτ ο Γιακουμάκης για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό – Ελπίζει για ΑΕΚ

Ο ΠΑΟΚ συνεχίζει την προετοιμασία του ενόψει του ντέρμπι με τον Ολυμπιακό (10/05).

Το πρόγραμμα της Παρασκευής επικεντρώθηκε κυρίως στην επιθετική τακτική, με το τεχνικό επιτελείο να δουλεύει πάνω στην ανάπτυξη και την αποτελεσματικότητα στο τελευταίο τρίτο του γηπέδου.

Το αρνητικό είναι πως ο Γιώργος Γιακουμάκης συνέχισε με ατομικό πρόγραμμα και θεωρείται απίθανο να είναι διαθέσιμο για το ντέρμπι της Κυριακής (10/5) με τον Ολυμπιακό, έχει πολλές ελπίδες όμως να προλάβει το ματς με την ΑΕΚ που ακολουθεί την ερχόμενη Τετάρτη (13/5).

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ:

Δύο μέρες ακόμα για το σπουδαίο παιχνίδι κόντρα στον Ολυμπιακό στο “Γεώργιος Καραϊσκάκης” και η προετοιμασία της ομάδας μπαίνει στην τελική ευθεία.

Το πρόγραμμα της Παρασκευής (08/05) στη Νέα Μεσημβρία ήταν αφιερωμένο στο μεγαλύτερο κομμάτι του στην επιθετική τακτική, ενώ υπήρχαν κι ασκήσεις πάνω στα τελειώματα των φάσεων.

Ο Γιώργος Γιακουμάκης δούλεψε ατομικά στο γήπεδο, ενώ οι Ντέγιαν Λόβρεν και Μαντί Καμαρά υποβλήθηκαν σε θεραπεία.

Το Σάββατο (09/05) ο ΠΑΟΚ θα προπονηθεί στις 11:00.

Πηγή: www.onsports.gr

Σχετικές αναρτήσεις

Euroleague Final Four 2026: Pre Game… με συνεντεύξεις και προπονήσεις

admin

Μπέος για Λανουά: «Ήρθε η ώρα να μας αδειάσεις τη γωνιά

admin

Ο Νιίστρουπ ήρθε με δίψα για να πετύχει, ο Παναθηναϊκός έκανε σωστή επιλογή!

admin

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Privacy & Cookies Policy