23 Ιουνίου, 2026
Κόσμος

Το Ιράν κατηγορεί τις ΗΠΑ για κατάφωρη παραβίαση της εκεχειρίας

Υπήρξαν ανταλλαγές πληγμάτων μεταξύ των εμπόλεμων πλευρών

Το υπουργείο Εξωτερικών του Ιράν κατηγόρησε σήμερα τις ΗΠΑ για «κατάφωρη παραβίαση» της εκεχειρίας, έπειτα από ανταλλαγές πληγμάτων μεταξύ των εμπόλεμων πλευρών.

«Η δράση που αναλήφθηκε χθες το βράδυ συνιστά μία κατάφωρη παραβίαση του διεθνούς δικαίου και της εκεχειρίας. Εντούτοις, οι δυνάμεις προάσπισης της χώρας κατάφεραν ένα σκληρό πλήγμα στον εχθρό και απώθησαν τις επιθέσεις του με όλη τους την ισχύ», διαβεβαίωσε ο εκπρόσωπος Τύπου του υπουργείου, Εσμαΐλ Μπαγαΐ.

Οι ΗΠΑ είπαν πως «στοχοθέτησαν ιρανικές στρατιωτικές εγκαταστάσεις» χθες, αφού πλοία τους δέχθηκαν επίθεση στα Στενά του Ορμούζ. Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ, ωστόσο, διαβεβαίωσε πως η εκεχειρία, που εφαρμόστηκε πριν από έναν μήνα, παραμένει σε ισχύ, αναφέρθηκε στο ΑΠΕ ΜΠΕ.

Σχετικά Tags

Στενά Ορμούζ Ιράν ΗΠΑ

Πηγή: www.news.gr

Σχετικές αναρτήσεις

Παραιτήθηκε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας Τζον Χίλι λόγω διαφωνιών για τις στρατιωτικές δαπάνες

admin

Ζελένσκι για την G7: «Τώρα όλοι αναγνωρίζουν ότι ο Πούτιν δεν θέλει να σταματήσει αυτόν τον πόλεμο»

admin

Ο Τραμπ μιλάει για πιθανή συμφωνία μετά την «αλλαγή καθεστώτος» στο Ιράν – Θεωρεί πως ο στρατός του μπορεί να κυριεύσει «πολύ εύκολα» το νησί Χαργκ

admin

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Privacy & Cookies Policy