Σε εντατικούς ρυθμούς συνεχίζεται κανονικά η καλοκαιρινή προετοιμασία του Παναθηναϊκού στο Άπελντορν της Ολλανδίας.
Η σημερινή πρωινή προπόνηση των «πράσινων» περιελάμβανε προθέρμανση, ενώ ιδιαίτερο βάρος από τον Τζέικομπ Νίστρουπ δόθηκε στην ανάπτυξη του παιχνιδιού από την άμυνα (build-up), όπως επίσης και στα τελειώματα.
Επόμενη προγραμματισμένη προπόνηση για τους παίκτες του «τριφυλλιού» είναι το πρωί της Παρασκευής.
Η ενημέρωση του Παναθηναϊκού:
«Με πρωινή προπόνηση στο Άπελντοορν συνεχίστηκε η προετοιμασία του Παναθηναϊκού ενόψει της νέας σεζόν.
Το πρόγραμμα ξεκίνησε με προθέρμανση και στη συνέχεια το βάρος έπεσε στην ανάπτυξη παιχνιδιού από την άμυνα (build up) και στα τελειώματα.
Η επόμενη προπόνηση είναι προγραμματισμένη για την Παρασκευή το πρωί».
Πηγή: www.onsports.gr
