Στον κόσμο των επιχειρήσεων λένε ότι η απόλυτη επιτυχία ενός brand είναι να ταυτιστεί τόσο πολύ με το προϊόν στη συνείδηση του κόσμου, που να φτάσει στο σημείο να το αντικαταστήσει στις κουβέντες της καθημερινής ζωής. Αν μη τι άλλο, λίγοι το έχουν καταφέρει, και η οικογένεια Μπακάρντι μπορεί να υπερηφανεύεται ότι είναι μία απ’ αυτές. Στη συνείδηση εκατοντάδων εκατομμυρίων ανθρώπων σε όλο τον κόσμο το όνομά αυτό φέρνει στο νου ένα μόνο πράγμα: το ρούμι.
Διαβάστε περισσότερα: https://www.newmoney.gr
Πηγή: www.protothema.gr