21 Μαρτίου, 2025
Οικονομία

Bacardi: Το επιχειρηματικό δαιμόνιο ενός 15χρονου και η οικογένεια που απογείωσε το ρούμι

Στον κόσμο των επιχειρήσεων λένε ότι η απόλυτη επιτυχία ενός brand είναι να ταυτιστεί τόσο πολύ με το προϊόν στη συνείδηση του κόσμου, που να φτάσει στο σημείο να το αντικαταστήσει στις κουβέντες της καθημερινής ζωής. Αν μη τι άλλο, λίγοι το έχουν καταφέρει, και η οικογένεια Μπακάρντι μπορεί να υπερηφανεύεται ότι είναι μία απ’ αυτές. Στη συνείδηση εκατοντάδων εκατομμυρίων ανθρώπων σε όλο τον κόσμο το όνομά αυτό φέρνει στο νου ένα μόνο πράγμα: το ρούμι.

Διαβάστε περισσότερα: https://www.newmoney.gr

Πηγή: www.protothema.gr

Σχετικές αναρτήσεις

Ο ανασχηματισμός φεύγει μακριά (μαζί με τον Στυλιανίδη), ο ΓΑΠ οι Κινέζοι και τα… κινέζικα του ΠΑΣΟΚ, τα deals που έρχονται στην εβδομάδα

admin

Κοινωνικός τουρισμός 2025: Πόσα χρήματα θα πάρουν οι δικαιούχοι στον νέο κύκλο

admin

Αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»: 31,85 εκατ. επιβάτες ταξίδεψαν το 2024 – Αύξηση 13,1% της επιβατικής κίνησης

admin

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Privacy & Cookies Policy