Τα ελληνικά ξενοδοχεία εξακολουθούν να κεντρίζουν το ενδιαφέρον των επενδυτών, εγχώριων αλλά και ξένων, όχι πάντως με οποιοδήποτε τίμημα, όπως αποδεικνύεται στην πράξη, αφού η απόσταση που χωρίζει τους πωλητές από τους ενδιαφερόμενους αγοραστές στους κορυφαίους προορισμούς ανά την Ελλάδα εξακολουθεί να είναι σε αρκετές περιπτώσεις μεγάλη, και μάλιστα σε μία συγκυρία επενδυτικού ανταγωνισμού μεταξύ των ευρωπαϊκών τουριστικών αγορών όπου έχουν στραφεί τα διεθνή θεσμικά κεφάλαια, με δεδομένα τα ανοδικά νούμερα του τουρισμού στην ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου. Επιπλέον, μία ακόμη παράμετρος, αυτή της μακροοικονομικής αστάθειας στις ΗΠΑ, φαίνεται να δημιουργεί συνθήκες μεγαλύτερης προσέλκυσης κεφαλαίων σε ευρωπαϊκό έδαφος.
Διαβάστε περισσότερα: https://www.newmoney.gr
Πηγή: www.protothema.gr