Η απόφαση αυτή φέρνει στο προσκήνιο τις προκλήσεις και ευκαιρίες που προκύπτουν από την αναδιαμόρφωση της διεθνούς ναυτιλιακής βιομηχανίας, με άμεσες συνέπειες για το παγκόσμιο εμπόριο και τη δυναμική των ναυτιλιακών αγορών. Πολλές ναυτιλιακές ενδέχεται να δημιουργήσουν θυγατρικές με μικρότερο ποσοστό κινεζικής ναυπήγησης πλοίων για να μειώσουν το ύψος των τελών. Το θέμα θα είναι σε δημόσια διαβούλευση έως τις 24 Μαρτίου 2024.
Η πρόταση του USTR αναμένεται να επηρεάσει σημαντικά συγκεκριμένες κατηγορίες πλοίων και να οδηγήσει σε ανακατατάξεις στον κλάδο της ναυτιλίας. Σύμφωνα με ναυλομεσιτικά δεδομένα, το 43% των προσεγγίσεων εμπορικών πλοίων στα αμερικανικά λιμάνια το 2024 αναμένεται να πληγεί από τα νέα τέλη. Οι κύριες κατηγορίες πλοίων που επηρεάζονται είναι οι εξής:
- • Πλοία που ανήκουν σε κινεζικές ναυτιλιακές εταιρείες
- • Πλοία που έχουν κατασκευαστεί σε κινεζικά ναυπηγεία
- • Πλοία που ανήκουν σε ναυτιλιακές εταιρείες με ναυπηγικό πρόγραμμα στην Κίνα
.Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Ειδήσεις σήμερα:
Σήμερα η κηδεία του Αλέξη Κούγια: Συνήγορος του «κακού» και του καλού για μισό αιώνα σε 25.000 δίκες
Νίνα Φλορ: Η Ελβετή εκατομμυριούχος που αγάπησε τη δόξα της γαλαζοαίματης
Ο Τραμπ παγώνει τη στρατιωτική βοήθεια των ΗΠΑ στην Ουκρανία και κλιμακώνει τη ρητορική κατά Ζελένσκι
Πηγή: www.protothema.gr