23 Μαΐου, 2025
Οικονομία

FMN: Πώς ένας πρώην μπασκετμπολίστας έγινε ο ψηφιακός γκουρού των influencers στην Ελλάδα

Σε ένα τοπίο γεμάτο φευγαλέες τάσεις που αλλάζει ραγδαία από την επέλαση της τεχνητής νοημοσύνης, ο Νίκος Μίχαλος οδηγεί μια εταιρεία μάρκετινγκ που μοιάζει με ψηφιακό κίνημα. Η FMN βραβεύεται σταθερά όχι μόνο διότι διαμορφώνει καμπάνιες influencer marketing, αλλά και γιατί επαναπροσδιορίζει την αυθεντική σχέση μεταξύ των brands και του κοινού. Πρώην επαγγελματίας καλαθοσφαιριστής, είναι σήμερα ιδρυτής και διευθυντής της FollowMeNow (FMN), μιας εταιρείας που λειτουργεί με συνέργεια, πειθαρχία και πάθος, αξίες που ο ίδιος κουβάλησε μαζί του από την αθλητική του καριέρα. Στο επίκεντρό της FMN βρίσκεται μια ριζοσπαστική πεποίθηση ότι η επιτυχία δεν μετριέται με τα likes ή τον αριθμό των followers, αλλά έχει να κάνει με την ακεραιότητα, τη σύνδεση και την ικανότητα να εμπνέει τόσο τους πελάτες όσο και τους συνεργάτες του ιδίως σε μια εποχή που το influencer marketing αλλάζει ραγδαία από την άνοδο των AI influencers, την αυξανόμενη επίδραση των μικρο-δημιουργών και του σύντομου βίντεο περιεχομένου.

Διαβάστε περισσότερα στο  www.newmoney.gr

Πηγή: www.protothema.gr

Σχετικές αναρτήσεις

Ο γύρος του κόσμου με τρένο: Από την Πορτογαλία στη Σιγκαπούρη

admin

Στην Αθήνα o εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Επιτροπής για τη Βιομηχανική Στρατηγική

admin

Επίδομα παιδιού Α21: Χωρίς προπληρωμένη κάρτα η επόμενη πληρωμή

admin

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Privacy & Cookies Policy