Επισημαίνεται εδώ ότι η Accor έχει συμφωνήσει εδώ και μια πενταετία σχεδόν την επέκτασή της στη Μύκονο στην επένδυση, εγκεκριμένη ως «στρατηγικού χαρακτήρα» που προωθεί το σχήμα της White Mulberry από εγχώρια και ξένα επενδυτικά κεφάλαια- αραβικών και όχι μόνο συμφερόντων, αρχικού προϋπολογισμού άνω των 103 εκατ. ευρώ στη θέση Καλαφάτης Ανω Μεράς Μυκόνου. Το ’’Mykonos Resort” , σε συνολική έκταση 219 στρεμμάτων αφορά Σύνθετο Τουριστικό Κατάλυμα (Σ.Τ.Κ.) συνολικής δυναμικότητας 196 κλινών, με δύο ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις 5* σε συμφωνία, σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις, με τον όμιλο της Accor για τα brands Raffles και Fairmont τουριστικές επιπλωμένες κατοικίες, συνεδριακό κέντρο ως ειδική τουριστική υποδομή, κέντρο ευεξίας, εγκαταστάσεις εστίασης, αθλητικές εγκαταστάσεις, εμπορικές εγκαταστάσεις, πεδίο προσγείωσης και συνοδά έργα υποδομής, με εγκαταστάσεις ύδρευσης, άρδευσης – αποχέτευσης, εσωτερικής οδοποιίας κ.λπ.. O CEO επικαλέστηκε μεν το ζήτημα της κλιματικής αλλαγής, ωστόσο επιπλέον στη «ζυγαριά» όπως σχολίαζαν στο www.newmoney.gr πηγές της αγοράς φαίνεται ότι έχουν μετρήσει ζητήματα σε σχέση με τη μακρά αδειοδοτική διαδικασία, τα χωροταξικά, τις αντιδράσεις περί άκριτης μεγέθυνσης και τη συζήτηση περί φέρουσας ικανότητας του νησιού και γενικότερα των Κυκλάδων που βρίσκονται συνεχώς στο προσκήνιο το τελευταίο διάστημα ελλείψει, διαχρονικά, οργανωμένου σχεδιασμού.
Διαβάστε περισσότερα: newmoney.gr
Πηγή: www.protothema.gr