Το όνομα του Νίκου Δρανδάκη έχει συνδεθεί με ένα από τα σημαντικότερα success stories της εγχώριας startup σκηνής. Ειδικότερα, με ένα από τα πρώτα μεγάλα διεθνή deals της ελληνικής νεοφυούς επιχειρηματικότητας, όταν μάλιστα η «βαριά» οικονομική κρίση ήταν ακόμα εδώ, και δεν είναι άλλο από την πώληση, το 2017, της TaxiBeat, η οποία εξαγοράστηκε από τον τότε γερμανικό «κολοσσό» της αυτοκίνησης, την Daimler (Mercedez Benz) με τίμημα 43 εκατ. ευρώ.
Ο δημιουργός της πρωτοποριακής εφαρμογής που έφερε την επανάσταση στον τρόπο της κλήσης και της μίσθωσης των ταξί, «επιστρέφει» δυναμικά στο χώρο του αυτοκινήτου, σε ένα άλλο όμως πεδίο δραστηριότητας: το car rental.
Διαβάστε περισσότερα: https://www.newmoney.gr
Πηγή: www.protothema.gr