Η αναζωπύρωση των παραγγελιών μεγάλων δεξαμενόπλοιων αργού (VLCC και suezmax) σηματοδοτεί την απαρχή μιας νέας φάσης ανανέωσης του στόλου, σε ένα περιβάλλον όπου τα ναύλα παραμένουν ισχυρά και η διαθέσιμη χωρητικότητα των ναυπηγείων μειώνεται.
Από τις αρχές του 2025 έχουν παραγγελθεί σχεδόν 200 δεξαμενόπλοια άνω των 40.000 dwt, με τον τομέα του αργού να αντιπροσωπεύει περίπου το 40% της συνολικής δραστηριότητας. Η κινητικότητα κορυφώθηκε τον Οκτώβριο, όταν μόνο μέσα σε έναν μήνα υπογράφηκαν συμβόλαια για 23 νέα πλοία — εκ των οποίων τα 17 ήταν VLCCs.
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Ειδήσεις σήμερα:
«Συνεχίζει να ανακατεύεται το στομάχι μου» – Η ανάρτηση Πλακιά για όσα είπε ο Καραχάλιος για Καρυστιανού
Αθήνα – Σόφια με τρένο σε 6 ώρες: Παρουσιάστηκε ο νέος ευρωπαϊκός σιδηρόδρομος υψηλής ταχύτητας – Χάρτης με τους προορισμούς
Μητσοτάκης: Σε ιστορικά υψηλά οι σχέσεις μας, πύλη εισόδου για LNG η Ελλάδα – Γκιλφόιλ: Θα πάμε σε νέα ύψη τη στρατηγική συνεργασία μας
Πηγή: www.protothema.gr
