21 Μαΐου, 2024
Οικονομία

Σκάφη έως 45 μέτρα, τουρισμός / αναψυχή, εμπορικές χρήσεις, καταστήματα, εστίαση για την «νέα» Μαρίνα Λευκίμμης στην Κέρκυρα

Βασικές χρήσεις όπως ελλιμενισμού σκαφών μήκους έως 45 μέτρων, χερσαίας απόθεσης και συντήρησης σκαφών, τουρισμού – αναψυχής, καταστημάτων παροχής υπηρεσιών (τραπεζών, ταχυδρομείου, ενοικίασης οχημάτων / σκαφών, πώλησης ειδών πρώτης ανάγκης, κυλικείου κλπ.) αλλά και ναυτιλιακών ειδών, εστίασης, εμπορικές, super market, γραφεία περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, το αρχικό σχέδιο αξιοποίησης της Μαρίνας Λευκίμμης, του Οργανισμού Λιμένα Κέρκυρας Α.Ε. (Ο.Λ.ΚΕ. Α.Ε.).

Μάλιστα, πριν από το Πάσχα κιόλας, εκκίνησε και σχετική διαβούλευση από το ΤΑΙΠΕΔ της Στρατηγικής Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΣΜΠΕ) για την αναβάθμιση της υποδομής. Η μαρίνα Λευκίμμης στην Κέρκυρα θα περιλαμβάνει ακόμη διαμορφωμένες υπαίθριες εγκαταστάσεις, πεζοδρόμους, χώρους στάθμευσης και χώρους πρασίνου.

Όπως αναφέρεται, βασικός στόχος της προτεινόμενης ανάπτυξης της μαρίνας είναι η δυνατότητα εξυπηρέτησης σκαφών διαφόρων κατηγοριών και η παροχή ενός πλήρους φάσματος υπηρεσιών στα σκάφη αυτά, έτσι ώστε η μαρίνα να ανταποκριθεί στις τάσεις της αγοράς για περισσότερες θέσεις ελλιμενισμού σε σύγχρονες υποδομές.

Η μέγιστη επιτρεπόμενη δόμηση στη μαρίνα θα ανέρχεται σε 5.500 τ.μ.. Η Μαρίνα Λευκίμμης θα αποτελείται από θαλάσσια ζώνη συνολικής επιφάνειας 55 στρεμμάτων περίπου και χερσαία ζώνη συνολικής επιφάνειας 31 στρεμμάτων περίπου. Ο γενικός σχεδιασμός της Μαρίνας Λευκίμμης προβλέπει τη διαμόρφωση μίας οργανωμένης λιμενολεκάνης με σύγχρονες παροχές προκειμένου να εξυπηρετήσει τον άνετο και ασφαλή ελλιμενισμό σκαφών αναψυχής διαφόρων μεγεθών.

Επίσης, προβλέπει την ανάπτυξη υποδομών υψηλού επιπέδου, για την άρτια εξυπηρέτηση των επιβαινόντων στα σκάφη αλλά και την αναψυχή των επισκεπτών της μαρίνας γενικότερα, που διασφαλίζουν τη βιωσιμότητά της. Η είσοδος στο θαλάσσιο χώρο της μαρίνας θα γίνεται από τα βορειοανατολικά μέσω της εισόδου στη λιμενολεκάνη του Λιμένα Λευκίμμης.

Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων, ο λιμένας κατασκευάστηκε στα τέλη της δεκαετίας του 1980 και από τότε λειτουργεί εξυπηρετώντας τις ανάγκες της περιοχής. Σήμερα, η κύρια χρήση του λιμένα είναι η εξυπηρέτηση της ακτοπλοΐας με ανοιχτού τύπου (ferry boat) και κλειστού τύπου Ε/Γ-Ο/Γ πλοία προς Ηγουμενίτσα και προς Παξούς (εποχικά), καθώς και ο προσωρινός ελλιμενισμός μικρών σκαφών διαφόρων τύπων (τουριστικά, ημερόπλοια, αλιευτικά, σκάφη αναψυχής κ.α.).

Πηγή: www.newsit.gr

Σχετικές αναρτήσεις

Oι Γερμανοί «σοφοί» κατεβάζουν τον «πήχη» της ανάπτυξης φέτος

admin

ΗΠΑ: Κατά 192.000 αυξήθηκαν οι θέσεις εργασίας στις αμερικανικές επιχειρήσεις

admin

CaptainBook: Επισφραγίζει την εμπιστοσύνη των στρατηγικών εταίρων με νέα χρηματοδότηση ύψους 2 εκατ. ευρώ

admin

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Privacy & Cookies Policy