18 Ιανουαρίου, 2025
Οικονομία

Βιντεοπαιχνίδια: Από το Commodore και το Pacman στη βιομηχανία των 200 δισ.

Το 2017 μνημονεύεται ως μια κομβική χρονιά για την παγκόσμια βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών. Τότε ήταν η πρώτη φορά στα χρονικά που ο ετήσιος τζίρος των βιντεοπαιχνιδιών σε όλο τον κόσμο ξεπέρασε αυτόν των συμβατικών παιχνιδιών. Βέβαια ακριβή και αναλυτικά δεδομένα δεν μπορούν να υπάρξουν αλλά και μόνο η αναφορά φτάνει για να δείξει πόσο κολοσσιαία έχει αναπτυχθεί ο χώρος αυτού που κάποτε, τις προηγούμενες δεκαετίες, ονομάζαμε «ηλεκτρονικά παιχνίδια».

Οι προβλέψεις για τον τζίρο του 2024 όσον αφορά τις εταιρείες που κατασκευάζουν τέτοια παιχνίδια (τόσο τις μηχανές και τα αξεσουάρ, όσο και -κυρίως- τα προγράμματα) προεξοφλούν ότι θα ξεπεράσει τα 200 δις δολάρια! Ένα νούμερο αστρονομικό, που ξεπερνάει κατά πολύ ακόμα και την παγκόσμια βιομηχανία του σινεμά, η οποία απευθύνεται δυνητικά σε πολύ περισσότερους ανθρώπους κι έχει αποτιμηθεί σε λιγότερα από 150 δις δολάρια για την χρονιά που κλείνει.

Διαβάστε περισσότερα:  newmoney.gr

Πηγή: www.protothema.gr

Σχετικές αναρτήσεις

Ο νέος καταθετικός λογαριασμός που απλοποιεί τις συναλλαγές και μειώνει το κόστος από τις τραπεζικές προμήθειες

admin

Τσιάρας: Εγκρίθηκαν 50 τοπικά προγράμματα Leader 236 εκατ. ευρώ

admin

Χειμερινές εκπτώσεις 2025: Πότε αρχίζουν – Ποιες Κυριακές θα είναι ανοικτά τα καταστήματα

admin

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Privacy & Cookies Policy