24 Ιουνίου, 2026
Κόσμος

Ο πρωθυπουργός του Κατάρ είπε στον Ιρανό ΥΠΕΞ ότι η χρήση των Στενών του Ορμούζ ως «εργαλείου πίεσης» θα εμβαθύνει την κρίση

Ο Αλ-Θάνι είναι επίσης και ο υπουργός Εξωτερικών του Κατάρ

Ο πρωθυπουργός του Κατάρ είπε στον υπουργό Εξωτερικών του Ιράν ότι η χρήση των Στενών του Ορμούζ ως “εργαλείου πίεσης” θα μπορούσε μόνο να εμβαθύνει την κρίση στον Κόλπο, ανέφερε σήμερα σε μία ανακοίνωσή του το υπουργείο Εξωτερικών του Κατάρ.

Ο πρωθυπουργός Μοχάμεντ μπιν Αμπντουλραμάν αλ-Θάνι είπε επίσης στον Αμπάς Αραγτσί στη διάρκεια μιας τηλεφωνικής συνομιλίας, ότι όλες οι πλευρές που εμπλέκονται στη διαμάχη θα πρέπει ν’ αντιδράσουν στις προσπάθειες διαμεσολάβησης για τον τερματισμό του πολέμου.

Ο Αλ-Θάνι είναι επίσης και ο υπουργός Εξωτερικών του Κατάρ. Το υπουργείο δεν δημοσιοποίησε το χρόνο πραγματοποίησης της τηλεφωνικής συνομιλίας.

Σχετικά Tags

Στενά Ορμούζ Αμπάς Αραγτσί ΚΑΤΑΡ Ιράν

Πηγή: www.news.gr

Σχετικές αναρτήσεις

Στα Κανάρια Νησιά θα καταπλεύσει το κρουαζιερόπλοιο όπου έχουν εντοπιστεί κρούσματα χανταϊού

admin

Πρωτομαγιά με ένταση στην Κωνσταντινούπολη – Συγκρούσεις αστυνομίας και διαδηλωτών

admin

Ερντογάν: Η Τουρκία είναι έτοιμη να στηρίξει μια πιθανή συμφωνία για το Ιράν

admin

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Privacy & Cookies Policy