25 Ιουνίου, 2026
Ελλάδα

Στο νοσοκομείο εσπευσμένα 4χρονος που κατάπιε μπαταρία στο Αγρίνιο

Στο νοσοκομείο μεταφέρθηκε ένα 4χρονο αγόρι που κατάπιε μπαταρία ενώ βρισκόταν στο σπίτι του στο Αγρίνο.

Όπως αναφέρει το tempo24.news, οι γονείς αντιλήφθηκαν άμεσα τι είχε συμβεί και μετέφεραν το παιδί στο νοσοκομείο της περιοχής.

Εκεί οι γιατροί έκριναν αναγκαία την επείγουσα διακομιδή του στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Πατρών, προκειμένου να υποβληθεί στις απαραίτητες εξετάσεις και να αξιολογηθεί η κατάσταση της υγείας του.

Πηγή: www.cnn.gr

Σχετικές αναρτήσεις

Ανατροπή «γουρούνας» στην Ίο – Νεκρός ο 22χρονος οδηγός

admin

Γνώριμος των Αρχών ο ανήλικος που παρέσυρε και εγκατέλειψε τη 16χρονη στην Λιοσίων

admin

Ακαθάριστα: Μέχρι 22 Ιουνίου η προθεσμία για τις δηλώσεις – Τα πρόστιμα για τους ασυνεπείς

admin

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Privacy & Cookies Policy