Η επιστροφή του Ζέλικο Ομπράντοβιτς στον πάγκο του Παναθηναϊκός είναι πλέον γεγονός, με τον έμπειρο τεχνικό να επισκέπτεται τα αποδυτήρια του T-Center ενόψει της παρουσίασής του.
Ο Φραγκίσκος Αλβέρτης υποδέχτηκε τον Ομπράντοβιτς με μια θερμή αγκαλιά κατά την άφιξη του Σέρβου στο T-Center, σε μια στιγμή γεμάτη έντονη συναισθηματική φόρτιση και πολλές αναμνήσεις.
Πηγή: www.onsports.gr
