23 Ιουνίου, 2026
Ελλάδα

Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο

Ακτοπλοϊκό εισιτήριο ύψους 39 ευρώ ζητήθηκε να πληρώσει το πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε ασθενή από τη Θάσο στην Καβάλα.

Το περιστατικό σημειώθηκε σήμερα το απόγευμα, σε πλοίο της γραμμής Λιμένας-Κεραμωτή σύμφωνα με την καταγγελία στην οποία προχώρησε ο πρόεδρος της Ένωσης Διασωστών ΕΚΑΒ Ελλάδας Κώστας Τσιτσιλικάκης στο Thesspost.gr, χωρίς να λαμβάνεται υπόψην ότι επρόκειτο για όχημα άμεσης επέμβασης που τελεί υπηρεσιακό έργο.

«Ζήτησαν εισιτήριο για το ασθενοφόρο και για το πλήρωμα, οι συνάδελφοι αρνήθηκαν να το πληρώσουν. Παρ’ όλα αυτά, τους έκοψαν το εισιτήριο κανονικά και τους είπαν ‘’να τα δώσετε στο ΕΚΑΒ να μας τα πληρώσει. Επενέβη και ο καπετάνιος, μιλώντας άσχημα στους συναδέλφους και ζητώντας τους να το πληρώσουν. Τα ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ και τα οχήματα έκτακτης ανάγκης, δεν καταβάλουν κόμιστρα, και από τα διόδια περνάνε δωρεάν, ούτε πληρώνουν ferry boat τόσα χρόνια», εξηγεί στoΤhessPost.gr ο κ. Τσιτσιλικάκης.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ένωσης Διασωστών, η διακομιδή ήταν επείγουσα για την υγεία του ασθενή. «Ήταν επείγον, από τη στιγμή που έπρεπε να φύγει από το Κέντρο Υγείας Πρίνου και να πάει στο νοσοκομείο Καβάλας. Πρόκειται για καρκινοπαθή, περίπου 75 ετών με νεφρική ανεπάρκεια κι έπρεπε οπωσδήποτε να πάει στο νοσοκομείο ώστε να αντιμετωπιστεί η κατάστασή του», σημειώνει.

Πηγή: www.cnn.gr

Σχετικές αναρτήσεις

Γεωργιάδης για τραυματισμό παίκτη Survivor: Δεν θα επαναπατριστεί άμεσα – «Έτοιμοι να τον φέρουμε»

admin

Νεκρό βρέφος 17 μηνών που μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο της Πάτρας με αναπνευστικά προβλήματα

admin

Γεωργιάδης για την πρόταση του ΠΑΣΟΚ για τετραήμερη εργασία: «Τρεχαγυρευόπουλος»

admin

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Privacy & Cookies Policy