28 Ιουνίου, 2026
Κόσμος

Ορκίστηκε η νέα κυβέρνηση του Μάγιαρ στην Ουγγαρία

Ο νέος πρωθυπουργός έδωσε σήμερα δικαίωμα άσκησης βέτο σε τέσσερις βασικούς υπουργούς

Οι υπουργοί της νέας κεντροδεξιάς κυβέρνησης του Ούγγρου πρωθυπουργού Πέτερ Μάγιαρ ορκίστηκαν σήμερα στη Βουλή, ολοκληρώνοντας τη συγκρότηση του υπουργικού συμβουλίου του, αφού οι βουλευτές ενέκριναν τους διορισμούς.

Ο Μάγιαρ έδωσε σήμερα δικαίωμα άσκησης βέτο σε τέσσερις βασικούς υπουργούς, αναφέρθηκε στο ΑΠΕ ΜΠΕ.

Ο Ούγγρος πρωθυπουργός δήλωσε ότι οι υπουργοί Υγείας, Δικαιοσύνης, Παιδείας και Οικονομικών θα έχουν δικαίωμα άσκησης βέτο σε κυβερνητικές αποφάσεις, επειδή αντιμετωπίζουν αυτό που χαρακτήρισε τα πιο περίπλοκα καθήκοντα στον επερχόμενο κύκλο διακυβέρνησης.

Σχετικά Tags

Πέτερ Μαγιάρ Ουγγαρία

Πηγή: www.news.gr

Σχετικές αναρτήσεις

Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας: Επιβεβαιώθηκαν πέντε κρούσματα χανταϊού στο κρουαζιερόπλοιο MV Hondius

admin

IAEA: «Επιθέσεις όπως αυτή κοντά στον πυρηνικό σταθμό του Μπουσέρ πρέπει να σταματήσουν»

admin

Βγήκε το πόρισμα της πολύνεκρης συντριβής αεροσκάφους της πολεμικής αεροπορίας στην Βολιβία

admin

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Privacy & Cookies Policy