22 Ιουνίου, 2026
Ελλάδα

Θεσσαλονίκη: Ποινή φυλάκισης τριών ετών σε 22χρονο οδηγό που έτρεχε με 162 χλμ/ώρα 

Ενοχος κρίθηκε 22χρονος οδηγός που οδηγούσε Ι.Χ. αυτοκίνητο με υπερδιπλάσια ταχύτητα από το επιτρεπόμενο όριο στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Έδεσσας, πραγματοποιώντας παράλληλα επικίνδυνους ελιγμούς.

Το δικαστήριο τον καταδίκασε σε φυλάκιση 3 ετών για επικίνδυνη οδήγηση, ενώ η ποινή αποφασίστηκε να μην ανασταλεί ούτε να μετατραπεί σε χρηματική. Αφέθηκε ελεύθερος ενόψει της έφεσης που άσκησε.

Το Δικαστήριο αποφάσισε επιπλέον να του αφαιρέσει για 6 μήνες την άδεια οδήγησης.

Ο 22χρονος νεαρός εντοπίστηκε χθες το βράδυ να κινείται με 162 χλμ/ώρα, όταν το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο στο συγκεκριμένο σημείο είναι 70 χλμ/ώρα. Αστυνομικοί της Τροχαίας Χαλκηδόνας τον σταμάτησαν και τον συνέλαβαν (του επιβλήθηκε και διοικητικό πρόστιμο).

Ο ίδιος στην απολογία του ανέφερε ότι επέστρεφε από τη δουλειά του χρησιμοποιώντας το αυτοκίνητο του πατέρα του.

Πηγή: www.cnn.gr

Σχετικές αναρτήσεις

Άρτα: Φωτιά σε αποθήκη με μελισσοκομικά υλικά στην Άνω Πέτρα

admin

Δείτε φωτογραφίες από την τραγωδία με δύο νεκρούς από τη φωτιά στον Κολωνό

admin

Αυτοκίνητο συγκρούστηκε με αστυνομικούς της ΔΙΑΣ στον Ασπρόπυργο

admin

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Privacy & Cookies Policy