26 Ιουνίου, 2026
Οικονομία

ΕΝΚΛΩ: Σε νέο ιδιοκτήτη πέρασε η μονάδα της στη Ν. Ραιδεστό (pics)

Σε νέο ιδιοκτήτη πέρασε η μονάδα της Ενωμένης Κλωστοϋφαντουργίας στη Ν. Ραιδεστό, που βγήκε νωρίτερα σήμερα σε πλειστηριασμό.

Ειδικότερα, πρόκειται για το βιομηχανικό συγκρότημα της στη Νέα Ραιδεστό του Δήμου Θέρμης Θεσσαλονίκης στο 17ο χλμ Θεσσαλονίκης – Πολυγύρου.

Διαβάστε περισσότερα: https://www.newmoney.gr

Πηγή: www.protothema.gr

Σχετικές αναρτήσεις

Μεγάλο άνοιγμα στον εξωδικαστικό για τα χρέη – Ξεμπλοκάρουν λογαριασμοί, έρχονται 72 δόσεις για τα παλιά «φέσια»

admin

Elbisco: Η δικαστική «βόμβα» των 36,7 εκατ. και το ερώτημα της επόμενης ημέρας

admin

Καμπανάκι από Στουρνάρα: Οι δημόσιες συντάξεις δεν θα αρκούν στο μέλλον, κρίσιμη η επαγγελματική ασφάλιση

admin

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Privacy & Cookies Policy