Σε νέο ιδιοκτήτη πέρασε η μονάδα της Ενωμένης Κλωστοϋφαντουργίας στη Ν. Ραιδεστό, που βγήκε νωρίτερα σήμερα σε πλειστηριασμό.
Ειδικότερα, πρόκειται για το βιομηχανικό συγκρότημα της στη Νέα Ραιδεστό του Δήμου Θέρμης Θεσσαλονίκης στο 17ο χλμ Θεσσαλονίκης – Πολυγύρου.
Διαβάστε περισσότερα: https://www.newmoney.gr
Πηγή: www.protothema.gr
