Καπνοί και οσμή καμένου σε φρεάτιο στη Λαμία κινητοποίησαν για ακόμα μία φορά την Πυροσβεστική Υπηρεσία το μεσημέρι του Σαββάτου (27/6).
Στην περιοχή όπου βρίσκεται φρεάτιο στην οδό Κολοκοτρώνη στο κέντρο της πόλης, έσπευσαν τρεις πυροσβέστες που έσβησαν την εστία η οποία σύμφωνα με το lamiareport.gr πιθανότατα ξεκίνησε από τσιγάρο σε ξερά φύλλα που συγκεντρώνονται συχνά μέσα σε φρεάτια.
Να σημειωθεί ότι την περασμένη Πέμπτη, η πυροσβεστική είχε ειδοποιηθεί πάλι για καπνούς στο ίδιο φρεάτιο.

Πηγή: www.cnn.gr
