11 Ιουνίου, 2026
Ελλάδα

Αποκαταστάθηκε η λειτουργία του ΗΣΑΠ – Είχε διακοπεί λόγω βλάβης στην σηματοδότηση

Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στη Γραμμή 1 του Μετρό (ΗΣΑΠ).

Η κίνηση των συρμών διεξάγεται και πάλι σε ολόκληρη τη Γραμμή Κηφισιά – Πειραιάς.

Υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα η κυκλοφορία του τρένου διεξαγόταν μόνο στο τμήμα Ταύρος – Κηφισιά, λόγω βλάβης που είχε προκληθεί στην φωτεινή σηματοδότηση της γραμμής.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της ΣΤΑ.ΣΥ. η κυκλοφορία των συρμών είχε διακοπεί στο τμήμα Ταύρος – Πειραιάς.

Πηγή: www.cnn.gr

Σχετικές αναρτήσεις

Εξαρθρώθηκε σπείρα που διακινούσε ναρκωτικά σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Κρήτη – Οκτώ συλλήψεις

admin

Βορίζια – ΟΠΕΚΕΠΕ: Διαφωνία ανακριτή και εισαγγελέα για την προφυλάκιση 43χρονου

admin

«Η μητρότητα είναι τίτλος τιμής, δεν τον αντέχουν όλοι»: Μητέρα μιλά για τη ζωή με έξι παιδιά

admin

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Privacy & Cookies Policy