13 Ιουνίου, 2026
Αθλητικά Νέα

Άρης: Συνεχίζει στα «κίτρινα» ο Μήτρου-Λονγκ

Ο Άρης έδειξε την εμπιστοσύνη του στον Ελληνοκαναδό άσο, Ελάιτζα Μήτρου-Λονγκ, ο οποίος θα συνεχίσει να αποτελεί βασικό κομμάτι της ομάδας για ακόμη δύο σεζόν. Παράλληλα, όπως γνωστοποίησε η ΚΑΕ Άρης, από το νέο συμβόλαιο αφαιρέθηκε και η οψιόν EuroLeague out.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Η ΚΑΕ ΑΡΗΣ Betsson ανακοινώνει την επέκταση της συνεργασίας της με τον Ελάιζα Μήτρου Λονγκ έως το 2028.

Ο Ελληνοκαναδός γκαρντ έχει συμβόλαιο με την ομάδα μας και για την επόμενη σεζόν (2026-27), το οποίο επεκτάθηκε για ακόμα μία χρονιά, με την παράλληλη αφαίρεση του Euroleague Out για το 2026.

Ο Ελάιζα Μήτρου Λονγκ αγωνίστηκε για πρώτη φορά στον ΑΡΗ Betsson τη σεζόν 2022-23 και το καλοκαίρι του 2025 επέστρεψε στο «Nick Galis Hall», αποτελώντας έναν από τους πιο κομβικούς παίκτες για τη σεζόν που πέρασε».

https://www.instagram.com/p/DY2NdlYDleu/


Πηγή: www.onsports.gr

Σχετικές αναρτήσεις

Παναιτωλικός-ΑΕΛ Novibet 1-1: Κλείδωσαν την παραμονή στο 95’ οι Αγρινιώτες

admin

ΑΕΚ: Υπογράφει νέο συμβόλαιο ο Γκατσίνοβιτς – Οριστική συμφωνία για ανανέωση

admin

Παναθηναϊκός AKTOR: Φαρίντ αντί Γκριγκόνις για τους τελικούς με Ολυμπιακό

admin

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Privacy & Cookies Policy