24 Ιουνίου, 2026
Αθλητικά Νέα

«Διπλό» στη Θεσσαλονίκη και πρωταθλητής στο βόλεϊ ο Παναθηναϊκός!

Ο… βασιλιάς, κράτησε το στέμμα του! Ο Παναθηναϊκός στο βόλεϊ ανδρών, πανάξια κατέκτησε και το φετινό πρωτάθλημα, διατηρώντας τον τίτλο για τη σεζόν 2025-26. Η ομάδα του Δημήτρη Ανδρεόπουλου αφού «σκούπισε» τον Ολυμπιακό, έδειξε την ανωτερότητά της και κόντρα στον ΠΑΟΚ. Με το 3-1 σετ στη Θεσσαλονίκη, έκανε το 3-1 στις νίκες, κατακτώντας το 22ο πρωτάθλημα της «πράσινης» ιστορίας.

Περισσότερα σε λίγο…

Πηγή: www.onsports.gr

Σχετικές αναρτήσεις

Το τέταρτο στο… «σπίτι» του! (photos+video)

admin

Σορτς στο Onsports: «Με τον Γιαννακόπουλο δίπλα σου θες να παίξεις πιο σκληρά, να δώσεις τα πάντα»

admin

Τένις: Εκτός Μαδρίτης ο Κάρλος Αλκαράθ

admin

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Privacy & Cookies Policy