Ο κύκλος του Γκιγέρμο Μπάλτσι στον Λεβαδειακό φαίνεται πως ολοκληρώνεται, καθώς σύμφωνα με δημοσιεύματα από την Αργεντινή ο 25χρονος μεσοεπιθετικός επιστρέφει στη Νιούελς Ολντ Μπόις.
Ο Αργεντινός ποδοσφαιριστής δεσμεύεται με συμβόλαιο με τη Νιούελς Ολντ Μπόις έως τον Δεκέμβριο του 2027.
Ο Μπάλτσι πραγματοποίησε εξαιρετική σεζόν με τον Λεβαδειακό, καταγράφοντας 33 συμμετοχές, 6 γκολ και 9 ασίστ σε όλες τις διοργανώσεις. Συνολικά, στις δύο χρονιές που φόρεσε τη φανέλα της ομάδας της Βοιωτίας, μέτρησε 61 εμφανίσεις, 9 γκολ και 14 ασίστ, αποτελώντας έναν από τους πιο σταθερούς και παραγωγικούς ποδοσφαιριστές του συλλόγου.
Η οψιόν αγοράς του ανερχόταν στο 1 εκατομμύριο ευρώ, ωστόσο ο Λεβαδειακός φέρεται να επέλεξε να μην προχωρήσει στην ενεργοποίησή της.
Πηγή: www.onsports.gr
