26 Ιουνίου, 2026
Οικονομία

Οι CEO που αμείβονται με 200 εκατομμύρια τον χρόνο

Κάποτε, όχι πολύ παλιά, η αμοιβή ενός υψηλόβαθμου στελέχους σε επταψήφιο νούμερο (σε δολάρια, ασφαλώς) αρκούσε για να προκαλέσει αίσθηση στις ετήσιες εκθέσεις αμοιβών των μεγάλων επιχειρήσεων. Σήμερα, όμως, η συζήτηση έχει μεταφερθεί στη… στρατόσφαιρα των αμοιβών, δηλαδή σε εννιαψήφια πακέτα αμοιβών των 100, 200 ή ακόμη και 800 εκατομμυρίων δολαρίων. Στους διευθύνοντες συμβούλους, δηλαδή, που αμείβονται περισσότερο σαν ιδρυτές εταιρικών αυτοκρατοριών, παρά σαν μισθωτά στελέχη.

Τα τελευταία στοιχεία που επεξεργάστηκε η Wall Street Journal δείχνουν ότι η άνοδος των αμερικανικών χρηματιστηρίων, τα υψηλά εταιρικά κέρδη και η μάχη για τη διατήρηση κορυφαίων στελεχών οδηγούν σε ένα νέο κύμα εκρηκτικών αμοιβών. Ο διάμεσος μισθός των CEOs στις εταιρείες του δείκτη S&P 500 ανήλθε σε περίπου 18 εκατομμύρια δολάρια -το υψηλότερο επίπεδο που έχει καταγραφεί μέχρι σήμερα. Παράλληλα, αυξήθηκε αισθητά και ο αριθμός των επικεφαλής που ξεπέρασαν το φράγμα των 50 εκατομμυρίων δολαρίων ετησίως.

Διαβάστε περισσότερα: newmoney.gr

Πηγή: www.protothema.gr

Σχετικές αναρτήσεις

Νέο ρεκόρ επενδύσεων από τους Greeks με 818 πλοία υπό παραγγελία

admin

Σταθεροποίηση των τιμών πετρελαίου με φόντο την παράταση εκεχειρίας ΗΠΑ–Ιράν, κοντά στα 95 δολ το Brent

admin

Κουρασάο: Το μικρό νησί με το μεγάλο ποδοσφαιρικό όνειρο

admin

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Privacy & Cookies Policy