25 Ιουνίου, 2026
Ελλάδα

Στο νοσοκομείο Χανίων δύο 15χρονοι μετά από τροχαίο με ηλεκτρικό πατίνι

Στο Γενικό Νοσοκομείο Χανίων μεταφέρθηκαν δύο 15χρονοι το μεσημέρι της Κυριακής μετά από τροχαίο με ηλεκτρικό πατίνι.

Τα δύο ανήλικα αγόρια φέρονται να επέβαιναν μαζί επάνω στο πατίνι, τον έλεγχο του οποίου έχασε ο οδηγός, με αποτέλεσμα το πατίνι να βγει εκτός οδοστρώματος, μετά από εκτροπή.

Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ έσπευσε στο σημείο του ατυχήματος, παρέλαβε τους ανήλικους και τους μετέφερε στο νοσοκομείο, όπου νοσηλεύονται εκτός κινδύνου, σύμφωνα με την ΕΡΤ.

Πηγή: www.cnn.gr

Σχετικές αναρτήσεις

Οδηγοί υπό την επήρεια αλκοόλ συνελήφθησαν μέσα σε λίγες ώρες στη Θεσσαλονίκη

admin

Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων (28 Μαΐου)

admin

Μυοκάστορας του γλυκού νερού βρέθηκε σε παραλία της Θεσσαλονίκης – Η βόλτα του στις ακτές

admin

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Privacy & Cookies Policy