24 Ιουνίου, 2026
Πολιτική

Συνάντηση Γεραπετρίτη με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης Στ. Αγγελούδη

Επίσκεψη στο δημαρχείο Θεσσαλονίκης πραγματοποίησε ο υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης, όπου συναντήθηκε με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης Στέλιο Αγγελούδη.

Σε ανάρτηση του υπουργείου Εξωτερικών στο κοινωνικό δίκτυο Χ, αναφέρεται: «Ο ΥΠΕΞ Γ. Γεραπετρίτης είχε συνάντηση με τον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης Στ. Αγγελούδη, με τον οποίο συζήτησαν θέματα αμοιβαίου ενδιαφέροντος σχετικά με τη στήριξη του Υπουργείου Εξωτερικών για την ενίσχυση της εξωστρέφειας της πόλης».

 

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ


Πηγή: www.skai.gr

Σχετικές αναρτήσεις

Λιμενικό: Απόπειρα τεχνητής έντασης το «μπαγιάτικο» βίντεο με δήθεν παρενόχληση Τούρκου

admin

Εμανουέλ Μακρόν και Κυριάκος Μητσοτάκης σε μια συζήτηση για το μέλλον της Ευρώπης

admin

Καρανίκας στον ΣΚΑΪ: Ο Τσίπρας αντί για rebranding έκανε reunion με ρετάλια

admin

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Privacy & Cookies Policy