14 Ιουνίου, 2026
Αθλητικά Νέα

Ολυμπιακός: Στο Μέγαρο Μαξίμου μετά την Euroleague – Συνάντηση με τον Κυριάκο Μητσοτάκη

Στο Μέγαρο Μαξίμου βρέθηκε ο Ολυμπιακός μετά την κατάκτηση της EuroLeague, με τον Πρωθυπουργό της Ελλάδας, Κυριάκο Μητσοτάκη, να υποδέχεται την αποστολή των «ερυθρόλευκων».

Το «παρών» έδωσαν οι αδελφοί Αγγελόπουλοι, ο Γιώργος Σκινδήλιας, ο Γιώργος Μπαρτζώκας, ο Κώστας Παπανικολάου και ο Τόμας Ουόκαπ, οι οποίοι παρέδωσαν στον Πρωθυπουργό μία μπάλα με τις υπογραφές της ομάδας.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνομίλησε με τα μέλη της ομάδας και είχε την ευκαιρία να δει από κοντά το τρόπαιο της EuroLeague.

Παράλληλα, πραγματοποιήθηκε συζήτηση γύρω από την κατάκτηση του Ολυμπιακού, με τον Πρωθυπουργό να εκφράζει εκ νέου τα συγχαρητήριά του προς την ομάδα του Πειραιά για την κατάκτηση του τίτλου.

Πηγή: www.onsports.gr

Σχετικές αναρτήσεις

Μεταγραφές, Παναθηναϊκός: Πρόταση για Βούκοτιτς – Τα δεδομένα του deal

admin

Βαριά τιμωρία για τον Προμηθέα από την Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού (pic)

admin

Γιάννης Αντετοκούνμπο: Ξανά άτυχος ο «Greek Freak», αποχώρησε τραυματίας στη νίκη των Μπακς

admin

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Privacy & Cookies Policy