22 Ιουνίου, 2026
Αθλητικά Νέα

Άρης: Έβγαλε μέρος του προγράμματος ο Μορόν

Η προετοιμασία του Άρη συνεχίστηκε σήμερα (07/05) ενόψει της εντός έδρας αναμέτρησης με τον ΟΦΗ, με τον Λορέν Μορόν να ακολουθεί μέρος του προγράμματος.

Στην πρωινή προπόνηση των «κιτρίνων» δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στην τακτική από τον Μιχάλη Γρηγορίου, χωρίς να προκύπτει κάποιο νέο αγωνιστικό πρόβλημα.

Η προετοιμασία για το παιχνίδι με την ομάδα της Κρήτης μπαίνει πλέον στην τελική ευθεία, με την επόμενη προπόνηση να είναι προγραμματισμένη για αύριο (08/05) το πρωί στο γήπεδο «Κλεάνθης Βικελίδης».

Πηγή: www.onsports.gr

Σχετικές αναρτήσεις

Ισπανία: «Κάποιον ενοχλεί η Βαλένθια, σκανδαλώδης και ντροπιαστική η διαιτησία με τον Ολυμπιακό»

admin

Μουντιάλ 2026, Group I: Ο πρώτος λόγος στη Γαλλία – Τα προφίλ των ομάδων (vids)

admin

Παναθηναϊκός: Οι… αριθμοί τον φέρνουν δεύτερο φαβορί για το αβαντάζ έδρας

admin

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Privacy & Cookies Policy